سه شنبه 10 تير 1399 ساعت 12:14 | بازدید : 319 | نویسنده : jd | ( نظرات )

بیماری های جنسی و بارداری های ناخواسته سلامت افراد جامعه را تهدید می کنند و می توانند مسیر زندگی آن ها را به کلی تغییر دهند. در حالی که به آسانی و با استفاده از کاندوم می توان از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کرد. خوشبختانه امروزه بسیاری از مردان و زنان به ضرورت خرید کاندوم  و استفاده از آن در رابطه جنسی پی برده اند. اینکه باید در رابطه سالم جنسی از کاندوم استفاده کرد دیگر مسئله اصلی نیست. بلکه چالش اصلی برای بسیاری از مصرف‌ کنندگان، استفاده از نوع مناسب برای افزایش کیفیت و لذت رابطه جنسی است. برای آشنایی با انواع آن از جمله کاندوم خاردار میس و مستر در ادامه با ما همراه شوید.

خرید کاندوم

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دو شنبه 2 تير 1399 ساعت 16:7 | بازدید : 277 | نویسنده : jd | ( نظرات )

وظیفه انواع شامپو تمیز کردن است اما ما انتظارات بیشتری از شامپوهایی که می خریم، داریم. شادابی، نرم کنندگی، درخشان سازی، لطافت و درمان مشکلاتی چون چربی و شوره تنها بخشی از این انتظارات است. برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید چه نکاتی را در خرید شامپو میس و مستر یا خرید شامپو بدن در نظر بگیریم؟ در ادامه با ما همراه شوید تا راه انتخاب بهترین شامپو سازگار با پوست سر و بدن را به شما بگوییم.

شامپوی با کیفیت

میزان قلیایی بودن و سختی آب تاثیر گذارترین عوامل در سلامتی موها و پوست هستند. شامپوی نامناسب دارای ماده شیمیایی به نام سورفکتانت است. ماده ای که سبب شستن مواد روغنی موجود روی سطح به وسیله آب می شود، همین سورفکتانت است. ویژگی منحصر به فرد سورفکتانت آن است که مواد چربی را احاطه کرده و شسته شدن این مواد توسط آب را آسان تر می نماید.

قیمت کم و یا زیاد یک شامپو در فروشگاه لوازم آرایشی میس و مستر نشان دهنده کیفیت آن نیست بلکه به طور تخصصی به دلیل وجود موهای متفاوت، نمی توان گفت بهترین شامپو، چه شامپویی است. اکثر شامپوها با کیفیت از پاک کنندگی و چربی زدایی خوبی برخوردار هستند.

دسته بندی های شامپو را بشناسید

اولین گام برای خرید شامپو سر از مراکزی معتبری چون فروشگاه لوازم آرایشی میس و مستر شناخت نوع موها است. مو های افراد به سه دسته چرب، خشک و معمولی تقسیم می شود. در قدم بعدی باید نیاز خود را شناسایی کنید، رایج ترین انواع شامپو بر اساس نیاز افراد به این ترتیب هستند: شامپوهای حجم دهنده برای افراد با موهای لخت، شامپو برای موهای رنگ شده، شامپو برای افراد با موهای فر و یا وز شده و در آخر شامپوهای کلاسیک که برای مصرف روزانه استفاده شده و مناسب موهای نرمال هستند.

میزان پاک کنندگی شامپوها پارامتر دیگری است که باید در هنگام خرید شامپو در نظر بگیرید. با توجه به عادت فاصله بین هر حمام، میزان آسیب دیدگی و حساسیت های پوستی می توانید از بین خیلی ملایم تا خیلی غلیظ انتخاب خود را انجام دهید.

شامپوهای درمانی برای مشکلات خاص مانند درمان شوره سر، ضد ریزش مو، رفع کننده موخوره و .... نیز تولید می شوند.

پوستی نرم و شاداب با خرید شامپو بدن

درسال های اخیر شوینده های دیگری به غیر از صابون مثل شامپو بدن و ژل شستشوی به صورت گسترده وارد بازار شده و کار انتخاب دشوار شده است. صابون های جامد معمولی به علت هزینه بالا برای افزودن گلیسیرین و حفظ حالت جامد آن عموما فاقد گلیسیرین می باشند اما شامپوهای بدن با توجه به فرایند تولیدشان و مایع بودن به راحتی قابلیت اضافه کردن گلیسیرن را داشته و بالانس PH آنها بخاطر اینکه حالت خنثی دارند بسیار ساده تر و کم هزینه تر است. برای خرید شامپو بدن یا سایر شوینده ها حتما موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • شوینده ای ملایم و غیر قلیایی
  • پرهیز از آب داغ برای حمام و دوش گرفتن با آب ولرم یا خنک
  • مصرف مرطوب کننده پوست بلافاصله پس از حمام
  • پرهیز از شستشوی زیاد و مکرر پوست (برای پیشگیری از خشکی)
  • توجه به علائم خشکی پوست از جمله پوسته شدن، قرمزی و خارش

خرید اینترنتی انواع شامپو

با خرید اینترنتی می توانید با حوصله از ویژگی های انواع شامپو، کارکرد و ترکیبات آن ها مطلع شده و محصول دلخواه خود را خریداری کنید. فروشگاه لوازم آرایشی میس و مستر این امکان را به شما می دهد که شامپوی مورد نظر خود را با محصولات مشابه مقایسه کرده و با اطمینان خاطر از اصل بودن کالا و قیمت، آن را تهیه نمایید. این گونه با صرف زمان کمتر، بهترین انتخاب را انجام داده اید.

 

http://www.rajanews.com/news/337398/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%D9%88-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%88-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F

برچسب‌ها: لوازم آرایشی ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسندگان
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی لوازم آرایشی از بهترین برندها و آدرس tarlaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 7
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 12
:: بازدید سال : 95
:: بازدید کلی : 630